Wednesday, May 18, 2011

Tempahan Hari Guru 2011


Tempahan yang diterima sempena Hari Guru 2011. Walaupun tidaklah banyak sangat tempahannya tetapi disebabkan ada aktiviti lain yang diselitkan, tak cukup kaki dan tangan rasanya. 


Kek Cokelat Lembab ini ditempah oleh Teacher Fuzaihan daripada SK Taman Pasir Putih. Kek ini adalah untuk dibawa oleh anaknya ke sekolah sempena sambutan Hari Guru 2011. Kek ni saya dah bakar pada sebelah malam. Hari Ahad tu tinggal nak deko aje. Tapi berkejar2 juga dengan nak mendeko cuppies lagi. Teacher Fuzaihan singgah di rumah semasa dalam perjalanan balik dari kampung beliau. Masa tu saya tak ada di rumah, menghantar hubby ke meeting point untuk berlepas ke Korea Selatan. Nasib baik Ayong ada di rumah, so dialah yang melayan Teacher Fuzaihan...bekas cikgu dia juga. Thanks Teacher Fuzaihan...!


Dalam masa yang sama juga, saya mendeko choc cuppies di bawah ini.

 Design ini 14pcs...

 Design ini pun 14pcs...

 Kedua2 design digabungkan di dalam satu bekas dan dicacakkan dengan bendera mini "Selamat hari Guru"...
Tempahan ini adalah daripada Syukriah dari Taman Bukit Dahlia. Beliau menempah sebanyak 14 packs untuk anaknya. Sharky datang mengambil cuppies ini semasa saya nak keluar menghantar hubby ke meeting point. Thanks ya Sharky. Harap2 berpuashati dengan cuppiesnya...


Selepas waktu Maghrib barulah saya mula mendeko yang di bawah ini pula...

 Design ini ada 20 pcs...

 Yang ini pun 20pcs juga...

Gabungan dua design dalam satu bekas...
Tempahan ini pula ialah daripada Shidah Rahman. Shidah order 20 packs untuk anaknya, Amirul. Nak diberikan kepada guru2 yang mengajarnya di sekolah kebangsaan dan juga sekolah agama. Dah 9:30 malam barulah saya pergi menghantar cuppies ini kerumah Shidah. Nasib baik kita tinggal setaman... Thanks ya Shidah!

No comments: