Wednesday, March 2, 2011

Tempahan Cistat Dan Apam Comel


Salam sejahtera untuk semua.
Hari Ahad lepas, saya terima khidmat pesanan ringkas daripada seseorang yang mengenalkan dirinya sebagai Zarina, tinggal di Taman Kota Masai. Dia nak menempah bluberi cistat dan apam comel. Bila2 masa saya senang katanya sebab bukannya dia nak urgent...sekadar nak buat makan sendiri je.

Hari Ahad tu memang saya ada membuat cistat dan apam comel tapi Zarina lewat selangkah aje. Kalau tidak, dia dah dapat makan cistat dan apam ni hari Ahad lepas.

Hari ini baru saya berkesempatan untuk membuatnya. Petang tadi Zarina singgah ke rumah saya untuk mengambil tempahannya. Sempat jugalah berbual-mesra dengan dia kejap. Cute jer orangnya..

Rupa2nya, Zarina ni bekerja di Sekolah Kebangsaan Tanjong Puteri, sebagai IT Engineer. Saya ingatkan dia seorang guru, rupa2nya seorang engineer...


 Bluuberry cheese tart - 50pcs

Apam Comel Inti Blueberry - 50pcs

No comments: