Thursday, May 26, 2011

Tempahan Birthday & Anniversary





Apam Comel Bluberi : 50pcs
Almond Choc Brownies : 1 tray
Cream Puff : 70pcs

Semuanya ditempah oleh Normah - Taman Scientex. Cream puff tu dia minta saya packingkan dalam 2 packing yang berasingan - 50pcs + 20pcs. Yang 20pcs tu dia nak makan sendiri katanya. Yang lain2 tu dia minta saya hantarkan ke tempat kerja suaminya yang tersayang di Tanjung Langsat. Dia minta saya hantar pada jam 2:30 petang. Tak tahulah pulak sebab apa kena pukul 2:30 petang. Demi memenuhi permintaan pelanggan, tepat 2:30 petang saya sampai ke sana. Terus ke pondok pengawal...minta panggilkan si penerima. Terkejut sang suami menerima kejutan daripada isterinya. Apa2 pun...Happy Birthday dan Happy Anniversary to both of you...!

Ada cerita sikit pasal brownies tu. Selepas siap dideko, kotak yang biasa saya gunakan untuk brownies tu dah jadi tak muat pulak untuk brownies yang ini. Sebabnya...deko bunga dan daun tu melebihi ketinggian kotak asal. Alamak...panik kejap. Nasib baik ada kotak cuppies yang transparent kat atas tu. Kotak tu pun terpaksa saya modified sikit sebab papannya besar sikit daripada kotak tu. Maaf ya Normah pasal kotak tu..


No comments: