Monday, May 30, 2011

Tempahan Brownies, Cistat Dan Apam


Sesi mengemaskini....

Almond Chocolate Brownies
Tempahan ulangan daripada Zarina
27-05-2011



Tempahan daripada Aleyna - Penang
Blueberry, kiwi and choc cheese tart
Qty : 100pcs
28-05-2011

Saya terima panggilan daripada Aleyna ni lama dah. Dia called dari Penang. Saya ngatkan dia nak suruh poskan cistat tu ke Penang. Tapi rupa2nya dia nak datang ke Pasir Gudang, ke rumah adiknya di Taman Bukit Dahlia. Dia akan tiba ke sini pada pagi hari Sabtu (28-05-2011) katanya. So dia minta saya hantar cistat ni ke rumah adiknya. Masa saya hantar tu, dia belum sampai lagi. So saya serahkan cistat tu kepada adik iparnya (Chinese lady) sahaja. Tapi, masa saya baru je masuk semula ke dalam kereta, Aleyna pun sampai. Nasib baik kami sempat bersua muka. Berbual2lah kami sekejap. Sebenarnya Aleyna ni adalah seorang Indian lady. Thanks Aleyna for this order...



Apam Comel
Tempahan daripada Liza - Taman Nusa Damai
Qty : 200pcs
30-05-2011

Kata Liza, apam ni akan dibungkus2 untuk diagih2kan kepada jiran2nya sempenan majlis berkatan anaknya. Kami berjumpa di Petronas dekat Jalan Bacang, Taman Kota Masai. Liza bekerja di Jalan Cempedak. Dan dia dalam perjalanan ke Jalan Nenas masa tu. So...kami berjumpa di Petronas tu aje. Thanks ya Liza...


1 comment:

Azita Zain said...

bobhandburry :
Insyaallah...